سیاست حفظ حریم خصوصی در امیرکالا

کلیه ی فعالیت های ما در امیرکالا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

در سایت فروشگاهی ما، حفظ حریم خصوصی کاربران برای ما اولویت بالایی دارد. ما به حفظ و احترام به اطلاعات شخصی کاربران خود متعهدیم و از هر گونه استفاده نامناسب یا انتقال این اطلاعات به شخص ثالث خودداری می‌کنیم.

اطلاعاتی که از کاربران دریافت می‌شود، شامل اطلاعات شخصی مانند نام ، اطلاعات تماس ، آدرس پستی و ایمیل است.

این اطلاعات تنها برای ارتباط با کاربران، پردازش سفارشات، ارائه خدمات مربوط به محصولات و بهبود تجربه خرید استفاده می‌شوند.همچنین ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد.

ما از فناوری‌های امنیتی مدرن برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران استفاده می‌کنیم و هیچ گونه اطلاعات حساسی مانند اطلاعات بانکی را ذخیره نمی‌کنیم. همچنین، ما اطلاعات شخصی کاربران را به هیچ عنوان با شخص ثالث به اشتراک نمی‌گذاریم مگر در صورت اجازه کتبی کاربران و یا اجبار قانونی.

همچنین، کاربران می‌توانند درخواست حذف اطلاعات شخصی خود را داشته باشند و ما تمام تلاش خود را برای رسیدگی به این درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

امیرکالا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای قوانین وب سایت ویرایش کند همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر ، شامل مصادیق محتوای مجرمانه باشد امیرکالا میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

امیرکالا از جمع آوری IP ها و کوکی ها استفاده نمیکند پس اطلاعات مشتریان محترم به دست شرکت های دیگر نمی افتد.

در صورت داشتن هرگونه ابهام یا سوال لطفا با ما تماس بگیرید.